17 May 2009

Old photos (Cont'd)

Form 5 Sc 1 (1978).

Standing L-R: Andrew Chua, Ahmad Akhyar (Arwah), Hazeri, Khushairi, Kamarul, WMSofie, Halim, Zauri, Liew, Hasan, Anwar; Midrow L-R : Ramlan, Roslina, Zuraini, Jasimah, Chung Lily, Surizah (Arwah), Fauziah, Zainul Arifin ; Sitting L-R : Suresh Chopra, AzizZuddin, Fauzi Zamburi, Mr Tia, Shahrul Izam (Arwah), Nor Hisham Hassan, Norshah Shuib . Not in pict. : Mohd Zaid Abdullah Sani, Hussin Masrin, Beh Seng Hwa, Ahmad Kamal Hayati

Selepas Solat Jumaat di Mesjid Behur Pulai

Belakang (L-R) Naziri, Lutfi, Sapian, Aizuddin, Akhyar (Arwah), Husni, Kamarul, Wahab, Morni, Hamdan Napiah Hadapan (L-R) - Zaid, WMSofie,Zainul Arifin, Nor Hisham,Hamdan Mohd, Ramlan, Hasan

Hasan dan Anwar

Bergambar di kaki lima Asrama. Masa F5. Anwar sekarang jadi pharmacist dengan Kementah. Harap harap satu hari kita boleh dapat baca cerita Anwar di blog ini.

Kamarul Azizi Faisal

Ini gambar Kamarul berlatar belakangkan Asrama Puteri. Kamarul Azizi berasal Kuala Kurau, Perak. Lepas MCE, beliau sambung ke matrix USM. Khabarnya dia sekarang guru kimia di Perak. Harap-harap dapat kita dapat mendengar berita dia di masa terdekat ini.

9 comments:

mzauri said...

Dua perkara yang perlu diambil perhatian mengenai gambar Form 4 Sc 1 (1977). Pertama, nama sebenar Surizah, bukannya Sharizah. Kedua, yang aku ingat, Mohd Zaid (dia ni selalunya bersendiri) tak ada dalam gambar kelas ini. Kalau sesiapa classmates yang ingat lagi sesiapa yang tiada, dialu-alukan untuk memasukkannya di dalam komen2 saudara/i.

acanov said...

Thanks Zauri, aku silap tu. Akan di betulkan. Ya, baru aku perasan Zaid tak ada dlm class photo ni. Agak2nya ke mana dia hari tu ye?

mzauri said...

Hasan, ada dua orang classmates lagi yang tiada dalam gambar, iaitu, Beh Seng Hwa dan Hussin Masrin. Yang aku ingat, gambar ini diambil secara tergesa-gesa, tak sempat nak kumpul semua bebudak. Ada yang dah balik dorm...

acanov said...

I guess, you must have been reciting Quran daily, your memories are remarkably spot-on!

Hussin said...

Gambaq aku tak da, aku pi mana hari tu ah..!Rugi2..

Hussin said...

Gambaq yg baru keluaq masjid tu, ada gambaq aku..in between Kamarul Azizi & Wahab sbb aku ada gambaq ni dlm 'archive' aku..

acanov said...

Husin, Zauri kata..pada saat dan ketika foto diambil, kau, Beh Seng Hwa dan Md Zaid dah balik hostel kot. Biasa laa hang kejar air kolah, nak mandi & berak awai, takut kena mandi "ayaq kikeh"..hehe

Hussin said...

San, bila ko cakap pasai ayaq 'kikis', itu la salah satu memori di SMSPs..asyik takde 'ayaq' je, lepas tu asyik 'kikis' ayaq je, kolah pun sentiasa bersih...

acanov said...

lagi sorang tak dak dalam gambaq ni..Ahmad Kamal Hayati...
so jumlah semua dlm 5sc1 ni.. ada 29 orang (incldg 6 girlz).

lagu-lagu top 1974-78