28 June 2009

Bersilaturrahim dan Ngap Sayot

oleh Hasan Sabran

Hari Jumaat malam Sabtu aku masih di opis.
Lepas isya' tiba-tiba henfon aku berbunyi "I got mail!"
Aku pun segera tengok, nampak mesej ...Mahdi ni.aku d kL ni.
Aku terkezut, aik! mamat ni silap tarikh ke apa? Reunion 4hb, seminggu lagi?
Aku pun terus berbalas-balas sms...rupa-rupanya dia hantaq anak daftar masuk uitm shah alam besoknya...
Tak paa.. aku pun buat temujanji dan dan time tu jugak pi jengok dia di Selesa Inn dekat Medan Tunku sana...
Dia belanja aku 2 gelas kopi-O malam tu...sampai balik aku demam panas...
Alhamdullillah dah kebah..

Esoknya, Mahdi sempat singgah rumah Rosman dan Zaim pun join sekali... Ni photo Zaim email kat aku...
280620091558.jpg

3 comments:

Azizi Ahmad Termizi: said...

Mahadi

sori tak dapat jumpa...aku pi hantaq nak ke uitm sri iskandar, perak.

anak aku lelaki, anak kau pompuan...kau nak jadi bisan aku tak, Mahadi?

Adnan Mat Tahir said...

Ahh..patutle aku call tak brjawap busy je..dia k KL rupanya.. Igt nak ajak jumpa Kilang Dagoh kt ILP Miri dia ada Sukan RTM Satu Malaysia.
Anyway aku dah jumpa Kilang n trubat juga rindu jumpa kawan lama..Igt nak ajak jumpa dia lagi malamnya..Kilang sihat..n cm dulu juga size tk berubah..comel abis..cuma rambut sikit beruban..
Nnt janji nk pg memancing kt kampongnya bila2 cuti..

Hussin said...

Brader Hasan ada sms aku yg dia nak serbu Mahdi tp aku miss sms tu..pg baru dpt.Lepas tu mlm, Zaim pulak call ajak jumpa Mahdi, lg aku miss sbb blk kpg.Awal2 pg aku call, bnyk kali jugak tp H/P off.Takde rezki nak jumpa tp mudah2an dpt jumpa nanti...

lagu-lagu top 1974-78